Kategori: Norgehistorier
Kaviar
Inskickad av Mackan från Mölndal. Tack för bidraget
Varför äter inte norrmän kaviar?
Visa svaret
Svar:
De får inte in tungan i tuben.
1
2
3
4
5
Kass
Mycket bra
Betyg:
3,6
Maila en vän
Fotogenlampor & lampor
Ljusmanchett Lila Nr 14
23 Kr
Radiostyrt
Essential Modelling Kit 11 pcs. plus - ModelCraft
785 Kr
Annonsera gratis på Torggubben.se
Shotglas Sovjet 4 St. -
299 Kr
Startsida
Fräckisar
Norgehistorier
Blondin skämt
Blandad humor
Alla barnen
Nunneskämt
Advokatvitsar
Bellman
Roliga gåtor
Klurigheter
Ordspråk
Citat
Roliga filmer
Häftig film
Fakta filmer
Jakt & fiske
Hem, trädgård
Filmklipp
SÖK på sidan
Skicka in
Kontakta oss
Gratis script
Om oss
Partners